İade

Fikrinizi değiştirmenizi anlayışla karşılarız.

Teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki yöntemlerden biri ile aldığınız ürünü ücretsiz iade edebilirsiniz.

  • • Faturanızı veya sipariş numaranız ile birlikte iade nedeninizi, iade etmek istediğiniz ürünler ile beraber kutuya yerleştirmeniz gerekmektedir.
  • • İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri orijinal ambalajında, hasar görmemiş, kullanılmamış olarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
  • • Kargo poşetine konulmamış ve kutusu bantlanarak zarar görmüş ürünler iade alınamamaktadır.
  • • Kampanya şartları, kampanya döneminde geçerlidir.
  • • www.derimod.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünler mağazada değişim yapıldığı takdirde iade alınmamaktadır.
  • • Mağazalarımıza isimsiz/talepsiz gönderilen ürünler iade prosedürü gereğince işleme alınmayacaktır. Lütfen ürününüzün Derimod Ürün Kontrol Merkezi’ne ulaştığından emin olunuz.
  • • Ürün kontrol ekibimiz tarafından kontrol edilen ve onaylanmayan iadeler alıcı ödemeli olarak göndericiye iade edilecektir.
  • • Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenir. Bu süreç ortalama 2-7 iş günü sürmektedir.
İadenizi Gerçekleştirmek İçin
Ücretsiz Kargo
ile Gönderin
Mağazalarımıza
Bırakın
1
Derimod.com.tr’den yaptığınız siparişleri üye girişi yaparak “Siparişlerim” bölümü altında görebilirsiniz, iade etmek istediğiniz ürün için “Kolay İade” butonu ile talep oluşturun
2
İşlem sonucunda iade kodunuz oluşturulacaktır. İade kodunuzu not edin.
3
İade kodunuz ile birlikte iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firmalarına ücretsiz bırakabilirsiniz.
4
İade kodunuzla birlikte ürününüzü kargoya teslim edebilirsiniz.
5
İade sürecini web sitemizde üye girişi yaparak “Siparişlerim” bölümü altından takip edebilirsiniz.
6
Üyeliğiniz yoksa buradan kolaylıkla üye olabilir, tüm geçmiş siparişlerinizi ve sipariş statülerinizi oluşturduğunuz şifre ile giriş yaparak görebilirsiniz. Oluşturduğunuz yeni siparişleriniz için sipariş takibi yapabilir, iade kodu oluşturabilir, iade süreci için de ayrıca kargonuzu takip edebilirsiniz.
7
Eğer bir hesabınız yoksa iade edeceğiniz ürünü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo firmalarına ücretsiz teslim edebilirsiniz. Öncelikle çağrı merkezimizi arayarak iade kodu almanızı rica ederiz.
Müşteri Hizmetleri numaramız: 0 (850) 288 4 288
Ürününüzü kargo firmasına teslim ettikten sonra kargo sürecini takip edebilmeniz için kargo takip numarasını talep etmeyi unutmayınız.
Yurtiçi Kargo Telefon numarası: 444 99 99

Sıkça Sorulanlar

01 How and when will I receive the refund after returning the product?

In case of refunds of purchases made by credit card/debit card, Derimod will be refunded to the card from which the payment was received within 15 days at the latest. Depending on the bank, the time it takes for the refund amount to be reflected on the card may vary.

02 Can I send it with a different cargo company than the companies you have a contract with?

The responsibility of the products sent by different cargo companies belongs to the party placing the order. If you choose a different cargo company, you will need to cover the shipping fee. After delivering your product to the cargo company, do not forget to request the cargo tracking number so that you can follow the cargo process. If you deliver to a different cargo company, please share the following information. To: Derimod Product Control Center, Address: Arvato Platform L2 Orta Mahallesi Öztaş Sokak Logipark Sitesi D:9 No:11-1, 34956 Tuzla /İstanbul

03 My refund amount still hasn't been sent to me, what can I do?

As soon as you contact us, systematic checks will be carried out and you will be notified whether the refund has been made or not. If your refund has not been processed and you are within the 14-day period, it is in the process and you should wait. If your refund has been processed, the time it takes for it to be reflected in your account may vary depending on your bank. In this case, you need to contact your bank for your provisioned amount.

04 Do I have the right to return a product that I am not satisfied with?

If you want to return the product you ordered for any reason, you have the right to return it within 14 days as long as it is delivered to us in its original packaging, undamaged and unused, with all its accessories.