Müşteri Şikayet Yönetimi Sürecimiz
Bizlere aşağıdaki yöntemlerle ulaşabilirsiniz;
1) 0850 288 4 288 numaralı telefon hattımızdan,
2) Web Sitemizde yer alan “Bize Ulaşın” formunu doldurarak,
3) Web Sitemizde yer alan telefon numaralarımızdan,
4) info@derimod.com.tr adresimizden ulaşabilirsiniz.
Bildiriminiz firmamıza ulaştığında bir kayıt numarası ile sistemimize kaydedilerek, sizinle hemen irtibata geçilir. Bize ilettiğiniz tüm bildirimler tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerimize uygun olarak değerlendirmeye alınır. Müşteri İlişkileri ve Sadakat Yönetim Uzmanları bildiriminizdeki konuya göre ilgili bölümlerden bilgi alır veya yönlendirir. Bölümler detaylı inceleme yaparak tespitler yapar ve çözüm sunulur. 3-7 iş günü içerisinde çözümün sağlanması için çalışmalar yürütülür, bu süre zarfında çözülemeyen konular için bilgilendirme yapılır. Bildirimleriniz Sürekli İyileştirme İlkemiz doğrultusunda belirlemiş olduğumuz periyotlarla analiz edilerek ve raporlanarak, sağlamış olduğumuz ürün ve hizmetlerin sürekli geliştirilmesi sağlanır.
You may reach us via below ways;
1) You may call: +90 850 288 4 288
2) You may fill the contact us form on our website,
3) You may send an email to: info@derimod.com.tr
When your request reaches us a record is issued and you will be contact as soon as possible. Every record is evaluated in an objective manner. Your record is investigated carefully and in detail then in 3-7 working day, your request is tried to be finalised. If we are not able to solve the problem within 3-7 days you will be notified.