Sık Sorulan Sorular

Soru İşaretiniz Kalmasın

Aklınıza takılanlar için destek olalım.

  • Üyelik
  • Sipariş
  • Ödeme Seçenekleri
  • İade ve Değişim
01 Nasıl Üye Olabilirim?

Sitemizin üst kısmında bulunan “Giriş Yap” butonuna tıkladığınızda ''Üye Ol'' kısmındaki formu doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

02 Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Derimod.com.tr üzerinden alışverişlerinize üye olmadan devam edebilirsiniz. Ancak üye olmanız durumunda siparişinizin durumunu kolay bir şekilde takip edebilir, yenilik ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.

03 Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Hesabınız içerisinde "Hesap Bilgilerim" menüsünden tüm bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Üyelik bilgilerinizi güncellediğinizde e-postanıza gelecek olan onay maili ile sistemsel güncellemeyi gerçekleştirebileceğimizi belirtmek isteriz. Onay vermediğiniz taktirde sistemimizde eski e-postanız kayıtlı kalacaktır.

04 Şifremi Unuttum, Nasıl İlerlemeliyim?

Tüm sayfalarımızda sağ üst köşede yer alan hesap ikonuna tıkladığınızda giriş yapabileceğiniz sayfaya yönlendirileceksiniz. Sayfada yer alan "Şifremi Unuttum" butonunu kullanarak e-postanızı girmeniz halinde e-postanıza şifre yenileme linki yönlendireceğiz.

05 Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum, nasıl ilerleyebilirim?

Sipariş süreciniz ile ilgili tüm süreçleri tarafınıza e-posta yoluyla ileteceğiz. Bu yüzden süreci takip edebilmeniz için e-posta adresinizin güncel olması önemlidir. Hali hazırda bulunan e-posta ve şifreniz ile giriş yapıp hesabınız içerisinde e-postanızı güncelleyebilirsiniz. Güncel e-postanıza göndereceğimiz aktivasyon mailini onaylamayı lütfen unutmayınız. Onay gerçekleşmediğinde e-posta adresinizi güncelleyemeyeceğiz.

06 Site üyeliğimi iptal edebilir miyim?

0850 288 4 288 telefon numarası üzerinden çağrı merkezini arayarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

07 Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesap Bilgilerim” bağlantısı altındaki “Adres Bilgilerim” sekmesine tıklayarak mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

08 İnternet siteniz üzerinden nasıl sipariş oluşturabilirim?

İnternet sitemizden alışveriş yapmak için satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekleyiniz.Sepetinizdeki ürünleri satın almak için, önce sağ üst köşede bulunan "Sepetim" bölümüne tıklamanız ve açılan kısımda sağ alt köşede yer alan "Sepeti tamamla" bölümüne tıklamanız gerekmektedir. Sepetinizi kontrol ederek "Devam Et" butonuna tıklayıp adres bilgilerinizi girerek devam ediniz. Açılan sayfadan ödeme bilgilerinizi girerek siparişi tamamlayabilirsiniz.

09 Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Hesabınıza giriş sağladıktan sonra sol menüde yer alan "Siparişlerim" sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Sipariş Detay içerisinde "Kargoya Verildi" statüsünde olan ürün kargonuzu takip edebilmeniz için Kargo Takip butonunu göreceksiniz. Yönlendirildiğiniz sayfada kargonuzu takip edebilirsiniz. Üye Girişi sağlamadan da ikonuna tıklayarak Sipariş Takibi üzerinden sipariş numaranız ve e-postanızı girerek kontrol sağlayabilirsiniz.

10 Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?

Sitemizde verdiğiniz siparişler ürünlerimiz stoklarımızda mevcut ise 1-3 gün içerisinde kargoya verilir. Kargo süreci lokasyon ve kargo şube yoğunluğuna bağlı olarak değişebilir. Bu hususta kargo firması ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

11 Sipariş oluşturduktan sonra ekleme/çıkarma işlemi yapabilir miyim?

Sipariş oluşturulduktan sonra içeriğinde herhangi bir değişiklik sağlanamamaktadır.

12 Siparişimi gerçekleştirdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Siparişiniz "Kargoya verildi" statüsünde değil ise adreslerinizde düzenleme yapabilirsiniz ancak siparişinizin kargoya verilmesi itibariyle maalesef değişiklik gerçekleştiremezsiniz.

13 Sipariş verdikten sonra iptalini sağlayabilir miyim?

Herhangi bir siparişinizi iptal etmek istiyorsanız hesabınıza giriş sağladıktan sonra sol menüde yer alan Siparişlerim sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Sipariş Detay içerisinde Siparişiniz Hazırlanıyor statüsünde ise siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişinizi sadece kargoya verilmeden önce iptal edebileceğinizi lütfen unutmayınız. Ayrıca 0850 288 4 288 telefon numarası üzerinden çağrı merkezini arayarak talebinizi iletebilirsiniz.

14 Satın aldığım ürünü hediye paketi yapabilir misiniz?

Hediye paketi seçeneğimiz maalesef bulunmamaktadır.

15 Satın aldığım ürün hatalı/yanlış geldi, nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

Yanlış veya hatalı gelen ürünler için aşağıdaki opsiyonlarla ilerleyebilirsiniz. İade: Ürünü depomuza sitemizde yer alan kargo firmalarıyla iade olarak gönderebilirsiniz. Değişim: Çağrı merkezimiz üzerinden değiştirmek istediğiniz mağaza bilgisi ile talepte bulunmanız durumunda gerekli aksiyonlar alınacaktır.

16 Satın aldığım ürünlere ait faturam gelmedi, nasıl alabilirim?

Çağrı merkezimizle iletişime geçmeniz durumunda sistemlerde kayıtlı e-posta adresinize faturanız gönderilecektir.

17 Hangi ödeme yöntemleri bulunmaktadır.

Sitemizden alışveriş yaparken kredi kartı ve ATM/Debit kartı ile ödeme yapabilirsiniz.

18 Ödemeyi ürün teslimatı sırasında yapamaz mıyım?

Kapıda ödeme seçeneğimiz maalesef bulunmamaktadır.

19 Onay vermediğim halde kredi kartımdan tahsilat yapılabilir mi?

Tüm ödeme seçeneklerinde tutar farketmeksizin 3D Güvenli Ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Son aşamada telefonunuza gelen kodu girip onay vermediğiniz taktirde kartınızdan ya da heabınızdan herhangi bir para çekimi gerçekleşmez.

20 Ödeme sırasında bağlantı kesildi, hesabımdan para çekilmiş midir?

Öncelikle bankanızla iletişime geçerek herhangi bir ücret kesintisi olup olmadığıyla ilgili bilgi almanız gerekmektedir. Hesabınızdan para çekilmesine rağmen siparişiniz oluşmadıysa çağrı merkezimizle iletişime geçerek talebinizi iletmeniz durumunda gerekli kontroller sağlanacaktır.

21 3D Secure nedir?

3D Secure karşılığı 3D Güvenli Ödeme olarak çevirebileceğiniz internet üzerinden yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemidir. 3D Secure, 3 boyutlu bir güvenlik protokolü olarak internet alışverişinde kullanılan üç kolu oluşturan kart sahibi, internet sitesi (Derimod) ve banka arasındaki bilgi akışını özel şifreler ve anahtarlarla doğrulayıp ve koruyan bir sistemdir. Dünyanın en büyük kart sağlayıcılarından Visa ve MasterCard tarafından desteklendiğinden, en çok tercih edilen güvenli ödeme sistemidir.

22 Havale ile ödeme var mı?

Hayır

23 Sipariş verdikten sonra kredi kartı bilgilerimi kaydediyor musunuz?

Kredi kartı bilgilerinizi kesinlikle tutmuyoruz. Ödeme sırasında 3D Secure sayfasına yönlenmeniz itibariyle tamamen bankanız ve siz arasında gerçekleşen bir süreçtir.

24 Ödeme sayfasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Kart bilgilerinizi, ödeme yapmaya çalıştığınız kart ya da hesap bakiyesini kontrol edebilirsiniz. Site ile ilgili bir hata mesajı almanız halinde bizimle mail yoluyla ekran görüntülerini ekleyerek iletişime geçebilirsiniz.

25 Havale ile ödeme var mı?

Hayır

26 Ürünümü nasıl iade edebilirim?

Derimod.com.tr’den aldığınız bir ürünü siparişin teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde ücretsiz iade edebilirsiniz.İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri orijinal ambalajında, hasar görmemiş, kullanılmamış olarak tarafımıza gönderebilir veya Derimod mağazalarımıza ürünü/ürünleri bırakabilirsiniz.Kargo poşetine konulmamış ve kutusu bantlanarak zarar görmüş ürünler iade alınamamaktadır.

27 İade ürünüme ait ödemem ne zaman gerçekleşir?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra veya mağazamıza bıraktıktan sonra gerekli kontroller sağlanarak iadeniz onaylanmaktadır. İadeniz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 7-10 iş günü içerisinde hesabınıza ücret yatmaktadır.

28 Taksitle aldığım ürünün ödemesi nasıl sağlanmaktadır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle alışveriş yaptıysanız, geri ödemesi bankanız tarafından kartınıza taksitli olarak iade edilmektedir.

29 Satın aldığım ürünün değişimini nasıl sağlayabilirim?

Derimod.com.tr ve mağazalarımızdan almış olduğunuz ürünlerin değişimi 30 gün içerisinde sadece mağazalarımızdan yapılmaktadır. Değiştirmek istediğiniz ürünü/ürünler orijinal ambalajında hasar görmemiş, kullanılmamış olması gerekmektedir.Değişim işlemini yaparken faturanızı getirmeyi unutmayınız.

30 Bulunduğum şehirde Derimod mağazası bulunmuyor, Online üzerinden değişim yapabilir miyim?

Değişim işlemlerimiz sadece mağaza aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünleri depoya göndermeniz durumunda iade işlemleri sağlanacaktır.

Hala Soru İşaretiniz Var mı?